در دنیایی که خدمات مشتری در مرکز روابط تجاری قرار دارد، توجه ویژه به آموزش مرکز تماس (کال سنتر) ضروری است. انتظارات از کارشناسان مرکز تماس (کال سنتر) کاملا متوقعانه است. مشتریان می خواهند تماس هایشان با دانش و مهارت های ارتباطی بی عیب و نقص به سرعت پاسخ داده …
بیشتر بخوانید »بایگانی/آرشیف روزانه: فروردین ۴, ۱۳۹۹
مبانی کار با شبکههای کامپیوتری و انوع آنها
در اینجا قصد داریم تا به بررسی مبانی کار با شبکههای کامپیوتری و انواع آنها بپردازیم . در نمای کلی شبکه کامپیوتری عبارت است از دو یا چند دستگاه یا کامپیوتر که برای به اشتراک گذاری و یا تبادل اطلاعات به یکدیگر متصل شدهاند. یکی از مهمترین مزایای کار با …
بیشتر بخوانید »