خانه / اخبار / بازدید مدیران حوزه فناوری استان از مرکز تماس ۲۰۲۰ مخابرات گلستان

بازدید مدیران حوزه فناوری استان از مرکز تماس ۲۰۲۰ مخابرات گلستان

مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات گلستان به همراه مدیر مخابرات منطقه گلستان از مرکز پاسخگویی ۲۰۲۰ در گرگان بازدید کردند.

احمدی مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات گلستان به همراه شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان امروز از مرکز پاسخگویی ۲۰۲۰ در گرگان بازدید کردند.

در این بازدید از زحمات شبانه روزی پرسنل مرکز تماس ۲۰۲۰ مرکز مخابرات تشکر و قدردانی شد.

حمزه قاسمی، رییس اداره خدمات پس از فروش مخابرات گلستان در خصوص شرایط و نحوه پاسخگویی و سختی کار پرسنل این مرکز تماس اظهار کرد: در شرایطی که تمامی مشترکین مخابرات در قرنطینه خانگی به سر می بردند تماسهای ورودی این مرکز به شدت بالا رفت ولی کیفت از آن کاسته نشد و این پرسنل تمام تلاش خود را برای پاسخگویی مطلوب به مشترکین انجام دادند.

در ادامه صیدا کریمی، مدیر عامل شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس و پیمانکار مرکز تماس ۲۰۲۰ مخابرات گلستان ضمن خوش آمد گویی به مدیران حوزه فناوری گلستان گفت: در روزهایی که تمامی هموطنان در قرنطینه ویروس منحوس کرونا به سر میبردند پرسنل این مرکز تماس تلاش خود را برای ارائه خدمات و پاسخگویی به بهترین نحو  به مشترکین به کار گرفتند.

وی افزود: در این مرکز تماس به طور میانگین روزانه ۳۰۰۰ تماس  پشتیبانی شد در حالیکه در روزهایی عادی تماس های ورودی این مرکز به میانگین ۱۰۰۰ عدد میرسید.

در پایان از عملکرد مرکز تماس ۲۰۲۰ و پرسنل زحمت کش آن اعلام رضایت و به پاس زحمات آنان هدیه ای به سوپروایزر این مرکز تماس (خانم زرافشان) تقدیم شد.

درباره‌ی admin

admin

حتما ببینید

اینترنت VDSL چیست و چه تفاوتی با ADSL و فیبر نوری دارد؟

اینترنت VDSL (خط اشتراک دیجیتال با نرخ بیت بسیار بالا) چیست، چه مزیت‌هایی دارد و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داده پردازان نیک نام ققنوس پارس